Personligt meddelande

Men alltså ja min kära Cajsa, jag förstår att du har lite svårt att smälta mitt föregående inlägg. Jag vet också att du kommer att ha svårt att smälta Melissa Horns nya (fantastiska underbara framgångsrika) skiva. Därför hänvisar jag till följande recension, där du kan få känna dig lite inkluderad på ett hörn. För "den som tidigare avfärdat Melissa Horn för att hon låter för mycket Lars Winnerbäck kommer inte heller att falla för Innan jag kände dig", det är du det. Många andra paralleller till ovan nämnde sluskdusk förekommer också, och det vilar faktiskt något lätt Cajsianskt över det hela. Aight?

Kommentarer
Postat av: cajsa

Ja du, där sitter du i dina småmönstrade sockar och känner dig bra nöjd med dig själv va?

Men seru, något har minsann gått den där recencionen förbi. Ordet vill. Ja, egentligen kan sådana uttryck som försöker, misslyckas, och tarvligt trams läggas på med, om man skall vara nog. För melissa Vill nog, hon Försöker faktiskt låta som älskade, älskade Lasse, och hon Misslyckas brutalt, skriver hyfsade rader som hon uppriktigt avrättar genom att presentera dem på ett ack så plågsamt vis. Så att det hela, som skulle kunna vara väldigt bra, övergår till kategorin tarvligt trams. Boyaaa.



Jag tror faktiskt att exakt så som du känner för winnerbäck, känner jag för melissa horn. Jag uppskattar texterna men absolut inte sättet hon framför dem på eller henne henne som person för den delen. Likhet? Yaoooo.

2011-09-14 @ 17:54:08
URL: http://blondafaran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0