Personligt meddelande, del 2

Umgås man med blondiner så gör man. Därför finner jag det nödvändigt att göra följande förtydligande:
.
Jag satt alltså inte i den däringa läkarstolen och inhalerade hjärnhinneinflammationsbakterier så att jag kunde få bli lite sjuk, för skojs skull sådär. Det brukar liksom inte riktigt vara därför man går till läkaren, faktiskt. Men, kära kamrater, om ni hade varit lite mer uppmärksamma på NO-lektionerna hade även ni vetat om att man vid en vaccination får sig en liten dos av sjukdomen i fråga för att kroppen sedan ska kunna immunicera (det finns ett sånt ord, jag har kollat) sig mot hela härligheten.
.
Jag var alltså hos läkaren och vaccinerade mig, inget annat. Jag är inte sjuk. Hoppas jag. Pengasjuk, möjligtvis, eftersom kalaset gick loss på inte mindre än 650 riksdaler. Huvaligen!

Kommentarer
Postat av: Nets

Nu känner sig blondinen mer välunderrättad och inte alls lika orolig för att Mikaela har en dödslängtan och frivilligt gör sig sjuk!

2011-09-15 @ 12:20:54
URL: http://netsch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0