Och bara dom som bländats av ljuset, kan se hur bra vi mår.

Känslan av att storma in hos frisören, haspla ur sig något otydligt om hur man kanskegentligenpånågotlitetvis skulle vilja ha det, och gå ut därifrån precis så stilig som man hoppats på (och lite lagom oförändrad sådär).
.
Känslan av svamla omkring lite lagom oplanerat i stan, få ett samtal, och femton minuter senare finna sig själv i en läkarstol där man studerar hur en massa hjärnhinneinflammationsbaciller strömmar in i kroppen.
.
Känslan av att justdetförfan, det hade ju varit bra att fixa, och en timme senare vara 849 kronor fattigare på grund av saker man inte visste att man behövde.
.
Känslan av att åh snälla hoppas nu att det blir så underbart befriande som jag hoppas, och sedan känslan av att yes vi klarade det fyfanvadviärbra!
.
Känslan av att ja ja ja, det här har jag velat hela tiden, alltidalltidalltidalltid och nu händer det på riktigt.
.
Mm, just det. Den känslan.

Kommentarer
Postat av: Nets

Hjärnhinneinflammationsbaciller strömmande in i din kropp? Det låter inte som en bra peppning om jag ska vara helt ärlig. Det andra låter väldigt fint!

Och svar på kommentar: JA! Betapet! Fast jag fastnade aldrig för det, men kommer ihåg din kärlek till det.

2011-09-14 @ 12:26:18
URL: http://netsch.wordpress.com
Postat av: cajsa

SHIT VAD VI PEPPAR! WIIIII!

(+medhåll till oastående talare? Hjärnhinneinflammation. Wtf? Du borde nog också gå och vaccinera dig! Jag är i princip odödlig nu, sjukt schysst)

2011-09-14 @ 18:02:25
URL: http://blondafaran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0