I'd walk to you if I had no other way.

Om två månader och arton dagar är det den nittonde september tvåtusenelva. Om två månader och arton dagar är det elva dagar kvar till min födelsedag. Om två månader och arton dagar påbörjar jag mitt nya liv. Mitt liv som student; bland kiltar och whisky, Primark och shortbreads. Mitt nya liv; i en främmande stad i ett främmande land. Och det är här jag ska bo.
.
Två byggnader till höger kommer min ena favoritblondin att bo. Två byggnader till vänster kommer min andra favoritblondin att bo. De andra favoritblondinerna blir kvar på annan ort, tillsammans med en hel rad icke-blondiner som jag kommer att sakna så att det gör ont. Men nu, just alldeles precis nu, gör det inte ett dugg ont. Just nu vet jag bara att det finns smärtstillande så som flygplan, tåg, bilar och Internet. Just nu kan jag bara tänka på hur fantastiskt roligt det ska bli. Just nu vill jag bara iväg, just nu vill jag bara påbörja mitt nya liv. Mitt liv som skotte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0