Beautiful day

Perfekt. Det finns inget annat ord att beskriva dagen med. Den har varit perfekt, helt enkelt. För första gången har jag fyllt år utan att behöva bry mig om skola och annat jobbigt, och i stället har jag fyllt dagen med en massa härligt!!

Efter nybakade bullar, tårta och presenter till frukost samt lite mys här hemma så skjutsade jag min kära mamma till Svågertorp då hon bestämt sig för att lämna mig för att dra till VM i Kentucky. Orättvist, men ack så sant. Nåja, efter att ha kramats en stund satte jag mig åter i bilen och åkte ut till min lille pålle. Han fick världens uppmärksamhet i dag eftersom jag hade massor av tid att pyssla om honom, och det var så mysigt sååå (även om jag är säker på att han hellre hade rejsat runt i hagen och smutsat ner sig). Så småningom gav vi oss ut på en lååång uteritt i höstsolen, Harryboi var hur cool som helst och vi njöt av varenda sekund. Det kommer jag att sakna när jag åker bort!  

När vi kom tillbaka och Harry återgått till att käka gräs i hagen satte jag mig i den gosiga sadelkammaren och mumsade på varm choklad, frallor och en kaka eller två. Gjorde lite fint i stallet och hoppade sedan in i bilen och for hem igen. Nu har jag duschat, pratat en massa i telefon och ska alldeles snart styra kosan mot Mando's där födesledagsmiddag ska intagas. Mumma!


View from the top.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0