S

Gulp. Jag tror inte att jag vågar gå till skolan i morgon. Vi ska få besök av Hare Krishna, och när jag berättade det för min käre far började han skrämma upp mig med en massa historier och strunt. Nog visste jag att de är skumma, men jag har nog inte riktigt insett bredden av det hela förrän nu. Wow. Nåja, det ska bli intressant i alla fall!

För övrigt är det en hel del som är lite småläskigt just nu. Årsmötet på söndag lär ju bli väldigt intressant till exempel, och det ska definitivt bli spännande att se hur det utvecklar sig. Annars är det väl mer min illa gjorda franskläxa, den bortglömda fotouppgiften och övningskörning som skrämmer mig, men det ordnar sig säkert. Det är 92 dagar kvar till studenten. 

På tal om det så har jag varit och lämnat ut ytterligare CV i dag, och jag tror att jag har gjort närmare 30 jobbansökningar vid det här laget. Underbart att ingen har nappat! Är jag verkligen så värdelös?

Nä, nu dränker jag mina sorger i mördarserie. Uppmuntrande värre!


Kommentarer
Postat av: nicole

För att göra dig lite gladare så har många av mina kompisar samma problem som du... De har sökt sen i sommras och fortfarande har ingen nappat... Men fortsätt kämpa!!! <3

2010-03-05 @ 17:43:18
URL: http://nlindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0