Heart of life

Det är bra. Saker och ting är bra. Well, om man bortser från min rethosta och den träningsvärk som genomsyrar många procent av mina muskler just i dag då. Jag bestämde mig helt sonika för att rida barbacka på Spot hela lektionen i går, bara sådär. Det var jag ensam om, och med tanke på dagens muskelvärk förstår jag nästan varför. Aouch. Men det var kul, mysigt, och det gick dessutom riktigt bra! Fina lilla prickiga hästen... :)

Positiviteten ligger alltså på topp denna vecka, och så tänkte jag att det kunde få fortsätta. Att jag knappt har några lektioner denna vecka hjälper ju saken på traven, och jag tycker gott att lärarna kunde stanna i Kalmar en vecka till. Faktum är att jag nu ska njuta av morgondagens sovmorgon till 13.35 genom att gå och ha lite movie night med mig själv. Vardagslyx!


Kommentarer
Postat av: Amanda

We like the spirit! =D

2010-03-11 @ 10:29:41
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0