Finally!

Ja, om det inte framgick tydligt nog från mitt inlägg i onsdags så har Fröken Vår nu börjat visa sina första talanger, och vi är nu inne på fjärde dagen med strålande solsken. Det ligger visserligen fortfarande en eller annan minusgrad och busar i luften, men bara solens underbara strålar som dessutom värmer liite är underbart. Underbart!

I dag känner jag mig väldigt futuristisk, och jag kan inte sluta tänka på allt roligt som väntar. Det där med att leva i nuet känns lite överskattat just i dag - det finns ju så mycket längre fram att glädjas åt i stället! :D Våra resplaner går som smort, och som det ser ut nu kommer vi att kunna få riktigt underbara dagar till ett galet bra pris. Bara det inte tar slut till på måndag då vi ska boka, men med tanke på att det fanns cirkus 5 olika alternativ i ungefär samma prisklass så känns det ganska lugnt... Längtar, längtar, längtar! 

För övrigt ägnar jag mig inte åt något vidare viktigt i dag, nästa vecka är väldigt lugn i skolan känns det som, och det känns över huvud taget som att skolan är rätt lugn nu för tiden. Inte alls vad jag hade väntat mig, men jag klagar definitivt inte!

I kväll blir det fest hos Christoffer i Höllviken tillsammans med Elina, vilket ska bli mucho trevligt. Förra gången jag var där var superkul, så vi hoppas på en lika lyckad kväll denna gång. Frågan är bara hur vi ska hitta dit, men om inte annat lär vi väl höra var det är...

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: nicole

För att få nedräkning så går du bara in på www.Time55.com så förstår du hur man gör. Väldigt enkelt!

2010-03-06 @ 13:18:54
URL: http://nlindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0