Så kan det gå!

Nedan följer en magnifik msn-konversation två studenter emellan:

nets. says:

mihihihihi!


Elan says:

miiiiiiihhh!


nets. says:
 
?*
tror du inte din laptop tröttnar på dig snart+


Elan says:

för vi har ingen skola så vi kan sitta uppe och prata tills det blir ljust ich jag älskar det ocg jag älskar dig och nej för DEN ÄLSKAR MIG!! det kallas besvarad kärlek, liksom


nets. says:

aaaaah den fina fina underbara besvarade kärleken! vad glad jag blir!och ni behöver inte ens ha några ansträngda stunder tillsammans (läs: engelskuppsats) utan kan bara ha de roliga upplevelserna ihop


Elan says:

men eller huuur! hur underbart är inte det liksom? fast... det där låter som om jag aldrig mer ska vara seriös i hela mitt liv. eller i dens liv. eller nått. hur det än är så låter det lite..oseriöst. ska det vara så?

nets. says:

men det är som i ett äktenskap. de svåra stunderna ska inte komma förrän långt efteråt. typ barn. så du kan vänta minst nio månader innan du behöver oroa dig för att ni har det alldeles för lugnt och sköntnu är det smekmånad!


Elan says:

ah, jag gillar smekmånad! brukar man få frukost på sängen då? du vet, sån fin hotellfrukost med pannkakor och paprikabitar? och öl?


nets. says:

mer champagne.
men annars stämmer det bra!


Elan says:

ah, jag gillar champagne oxå!
bättre, till och med.
man blir int tjock
 

nets. says:

så det är väl bara att informera familjemedlemmarna om vad som gäller?haha


Elan says:

yäääz!


nets. says:

ölmage


Elan says:
 

och lapotopen.
jag såg sjukaste ölmagen i dag!! den var verkligen rund. alltså, rund. och då menar jag cirkulääär. som en badboll. sjukt.
 

nets. says: 

hahahahha
fina små gubbar


Elan says:

fast det var faktiskt det värsta av allt. han var U-N-G!!


nets. says:

det är så fint när de har på dig de minimala badshortsen också och svettas på stranden ^^


Elan says:

typ...25?
urk.
han cyklade.
utan tröja. utan badshorts.
eller vänta lite, han hade byxor alltså!
bara inte badshorts.
tror jag.
 

nets. says: 

men oj!
när man är 25 har man väl bara fladder om man är tjock? det är 55+ gubbarna som har patent på de perfekta ölmagarna
hahahahaha. hade varit lite spännande utan både tröja och byxor...


Elan says:

fladder? jag hänger inte med dig där riktigt.
kan en mage fladdra?
usch, nu kommer jag inte kunna sobva.


nets. says:

för att du tänker på fladdrande magar? xD
nej, men när man är tjock blir det mer... dallrigt på nåt sätt


Elan says:

det, och mycket annat.
typ... som den cirkulära ölmagen UTAN byxor.
eller, alltså... magen har ju vanligtvis inga byxor ändå. men personen, liksom.

Kommentarer
Postat av: nicole

like like like!

2010-06-07 @ 11:01:55
URL: http://nlindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0