Blixtar och dunder

Världen har gått och blivit extrem. Dagarna är varma och jag går och lider lite tillsammans med mina kära kollegor i den lilla kokheta gryta som för tillfället utgör Malmö Folkets Park. För några minuter sedan kom de första regndropparna på flera veckor, luften blev lite lättare att andas och nu står det en fin regnbåge utanför mitt fönster. Halva natten spenderade jag på en filt under en vacker stjärnhimmel med två fina vänner (framåt 3 blev det lite väl hårt och obekvämt, så vi gav efter för våra kroppars sänglängtan) vilket var läskigt mysigt. Nu har jag bråkat lite med iTunes och ska sätta mig och se fotbollsfinalen i stället (ja, jag är en av de få icke fotbollsspelande tjejer som slaviskt följt detta världsmästerskap).

 Kisskiss!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0