Åååka pendeltåååg

Ibland undrar jag om jag ändå inte är lite dum ändå. Min käre broder skulle gladeligen skriva under på det, förmodligen många andra också, och nu har alltså även jag börjat tvivla på min intelligens vara och icke vara. 

Jag menar, vilken intelligent person med sinnesnärvaro bestämmer sig för att frivilligt ge sig ut och åka tåg mitt i vargavintern? Tåg som i SJ-tåg som i kaos-tåg. Jodå, visst är det jag alltid! Jag tyckte att det var en kanonbra idé att åka upp till Elin i Linköping över helgen, och biljetterna var ju till och med billiga! Hur det kommer att sluta vet bara gudarna, men till Linköping ska jag, om jag så ska promenera från Tranås! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0