Intressesmurfar

Jag tänkte att det kanske kunde vara dags för ett sådant där vadhänderimittlivjustnu-inlägg, känns ändå som om det var hyfsat länge sedan. Jag vet att alla läsare jublar av glädje över min fantastiska fantasi och att ni knappt kan vänta på att få läsa om mitt otrooligt spännande liv. Oh yeah!

Så vad är det egentligen som händer i mitt liv för tillfället då? Well, jag har just avslutat en lovely brunch bestående av grahamsbullar, melon äpplen m vaniljyoghurt och så lite citronte till det. Erkännas ska väl att jag sov till för inte så värst länge sedan, vilket kanske inte var det mest genomtänkta jag gjort i mitt liv då jag har en tiidig körlektion i morgon bitti. Men föräldrarna mina befinner sig i Norge över helgen och bror min kom hemrumlandes 05.45 i morse och sover än, så jag hade liksom ingen som kunde väcka mig... Nåja, jag överlever nog!

För övrigt har jag överlevt årets första grillkväll (fast tårna var nära att stryka med), pluggat lite lagom mycket sådär, bekantat mig med min nye kamrat Nokia 5310 Xpress Music Silver White (jag älskar honom, trots hans långa namn...!), kört en massa bil, skrivit nationellt prov i svenska (vilket kändes som att det gick toppen), umgåtts med såväl tvåbenta som fyrbenta vänner, bakat bullar och i ren allmänhet levt livet. Studenten kryper allt närmre för varje dag som går (noshit!) och det känns bara mer och mer underbart... 40 dagar! 

För att återvända till nuet så ska jag kliva in i engelskans och jämställdhetens värld, innan jag susar iväg till stallet för en uppfriskande ridtur i vårsolen. Jag känner på mig att det kommer bli underbart!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det kommer det!

2010-04-27 @ 20:10:57
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0