Prestera mera

Usch, vad jag har blivit dålig på det där med att blogga. Inte vet jag om det beror på tidsbrist, inspirationsbrist eller energibrist, men länge sedan var det i alla fall. Eller ja, allting är väl relativt!

Idag är det fredag i alla fall, och helgen ligger framför mig. Dock känns det inte alls lika bra som det brukar, då denna helg innehåller en hel del ångestladdade parter som jag helst skulle slippa. Högskoleprov från 08.30-16.20 i morgon, till exempel. Jag vet ärligt talat inte hur jag ska ta mig levande därifrån...

På söndag blir det lite mer prestationsångest, och jag ska köra "lilla uppkörningen"  för en helt främmande (och galet sträng) gubbe. Därmed ska jag även få min slutgiltiga dom; ska de plåga mig länge till eller kan jag snart få försöka ta det förbannade körkortet och slippa Erikslust Äckliga Körskola (förlåt, jag kanske överdriver lite i min negativitet) för all framtid? 

Usch, vad ängslig jag är för allt, och för en gångs skull önskar jag nästan att det kunde bli måndag. Fast i morgon kväll blir det "Remember Me" på bio med Elina, Nette och Cajsa, vilket jag ser mycket fram emot! Bäst att fokusera på det, med andra ord. Screw prestationsångest! :)


Kommentarer
Postat av: nicole

Allt kommer gå jättebra! Och om det inte gör det så går livet vidare. Du har så bra betyg redan innan och körkortet kommer så småningom ändå... Men jag håller tummarna för dig i helgen och tror verkligen det kommer gå bra!

2010-04-09 @ 21:51:08
URL: http://nlindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0