Fantastiskt att man faktiskt kan skriva ett helt blogginlägg om småpatetiska I-landsproblem som det här. Och att man kan ha en sådan här lång bloggrubrik. Wow.

Jag behöver hjälp igen. I mobilfrågan, alltså. Som ni redan vet är jag inte ett dugg intresserad av en ny mobil egentligen, och den enda jag verkligen vill ha (Sony Ericsson w890i) sägs vara fruktansvärt dålig då den hakar upp sig m.m. Illa illa, annars hade det varit ett lätt beslut då jag älskar både utseende och egenskaper i den mobilen (och priset, höhö)! Nåja, jag vill trots allt inte köpa en mobil som går sönder stup i ett, och därför har jag kikat lite på andra. Just nu känns det som att det står mellan en 



och en

 
LG BL20(ca 1800kr) möter alltså Sony Ericsson S312(ca 900 kr). LG är jag osäker på då den är ganska stor och klumpig, men samtidigt galet snygg. Fingeravtryck lär där också bli! Sony Ericsson är ju väldigt enkel med sina funktioner men också väldigt billig. Men så är den ju just en Sony Ericsson som börjat få sämre och sämre rykte, illa nog... Ack ack, vad ska en liten flicka göra?

Kommentarer
Postat av: Nets

Jag tror sofia felding har en sån där LG, eller något liknande iaf. kan ju tjuvkolla hennes mobil och se om det stämmer och sen fråga henne ^^

2010-04-17 @ 21:16:00
Postat av: Amanda

Guiness rekord på rubriken. Totaly!

2010-04-18 @ 17:18:22
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: LG

LG!

2010-04-18 @ 20:05:47
Postat av: Mikaela :)

Nets: Bra idé, det ska jag definitivt göra! :D

2010-04-18 @ 20:26:22
URL: http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0