Decisive

Vet ni vad? Jag ska klara det. Jag ska klara det, helt enkelt. Jag ska vara så jäkla grym och bara fixa allt galant, så kan de stå där med sina misstroende blickar och glo. Jag ska klara det, och sedan är det nog med det. Sedan blir jag av med de mörka molnen och kan ersätta dem med något ljust. Varför inte, liksom? Varför skulle inte jag kunna, när så många andra kan? Det borde gå. Nej, det ska gå. Det måste gå. Så det så. Fan, vad jag ska klara det. Fan, vad jag kan!!


(Det här är mest avsett att vara ett peppande inlägg till mig själv, så ta inte allt för seriöst på det är ni snälla. Jag behövde bara visa mig själv lite...)

Kommentarer
Postat av: Netsie

Såklart du ska, för du kan, du är duktig, du är braaaaaaaa! :D :D :D :D

2010-04-17 @ 11:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0