Nöjd.

I made it! Jag vågade mig upp och rida på min dräparhäst igen i dag, första gången sen olyckan i våras. Måste dock säga att han bockade loss i dag också, vilket resulterade i att jag i lite småpanik svingade mig av från halsen - jag hade trots allt ingen vidare lust att skaffa mig fler trasiga ryggkotor. Men, jag satt upp och red igen, och han var så jäkla fin efter ett tags bråkande, irriterande nog. Irriterande eftersom att det ger mig beslutångest - ska jag forsätta rida honom och riskera att flyga av igen när han får sina ryck, eller ska jag låta det räcka nu och hitta någon annan? Han är ju så otroligt fin när han vill... Nåja, den frågan tar vi en annan gång. Just nu är jag väldigt nöjd med mig själv att jag vågade i alla fall, och att han var så fin när han väl gick. Det är så underbar känsla, när allt bara stämmer... Sen att jag säkert ser ut som jagvetintevad är en annan grej, man kan ju i alla fall inbilla sig att det är bra ;)

Dagen överlag har varit väldigt bra också, trots att jag fick alldeles för lite sömn i natt och förmodligen har sett ut som ett levande lik i dag. Efter skolan var det fikastund med mitt glädjeämne Johanna, lika härligt som alltid! Jag har också försökt knåpa på ett överrasknings-religionsarbete (woow långt ord), vi bara älskar det! Kom dock fram till att det nog blir bättre om jag går upp en timme tidigare i morgon och skriver vidare på det då, så kanske läraren faktiskt kan läsa vad jag skriver också. Nu blir det dusch och sedan ett steg in i John Blunds värld. Ska försöka vara lite mer utvilad i morgon, för på kvällen är det tjejmiddag hemma hos Elina. Trevligt värre!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Yowhanna

:) <3

2009-09-11 @ 16:44:17
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Du ska vara så jäkla stolt över dig själv så det finns inte! Och ja, tänk inte så mkt mer på det just nu.

Kan btw slå vad att det såg mkt snyggt ut, du såg garanterat inte ut som en "jag vet inte vad".

2009-09-12 @ 22:17:41
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0