Last call.

Dagens tre viktigaste punkter;

- The hälsomånad is slut, och efter 1 månad och 8 dagar smakade det fruktansvärt bra med superchokladig chokladtårta från Hollandia.
- Dagens namn är Mikaela/Mikael vilket råkar vara något som kännetecknar mig. (Sedan att jag själv hade glömt bort det lite halvt tills jag fick en massa grattis-sms i förmiddags är en annan sak.)
- Det återstår nu endast 1 timme och 53 knappa minuter innan det är dags för en av årets trevligaste dagar (mja, för mig i alla fall). 

Så är det, och om 13 timmar och några minuter är jag inte längre att betrakta som barn. Å andra sidan är man ju inte äldre än man känner sig, och det tänkte jag leva på ett tag till. Fast det är klart, att vara vuxen och kunna göra det mesta är inte helt fel, så för det mesta kommer jag nog bestämma mig för att vara 18 ändå. Underbart!

Jag tycker om födelsedagar. Inte minst min egen, egoistiskt nog. Men ärligt talat, vem tycker inte om att bli uppvaktad, få presenter och att kunna äta hejdlöst mycket tårta och annat mumsigt en gång om året? Jag har redan tjuvstartat lite i dag får jag erkänna, och en liten del av min inte så stora släkt har varit här och avnjutit tårta, kanelbullar (made by me) och annat smaskigt. I morgon fortsätter firandet, först med traditionell uppvaktning, och på kvällen intar vi Friday's restaurang på Lilla Torg. Mumma! 

Nu ska jag fortsätta gå runt och smila lite för mig själv, och sedan är det dags att plumsa i säng tror jag bestämt. Det är ju trots allt en stor dag i morgon, och jag älskar det!


 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Stort grattis i förskott! =) <3

2009-09-30 @ 13:02:53
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0