Happy birthday to ya

Någon fyller år i dag, vem kan det vaaaa? Mja, inte är det jag i alla fall, även om det faktiskt bara är 10 dagar kvar till min dag. Det tycker jag om. Nästan lika mycket tycker jag om att min hälsomånad snart är slut, för gode gud vad godissugen jag var i går. Godis, chips och kakor ville jag ha, men jag lyckades faktiskt ta död på suget med hjälp av vanilj-te och en film.

Fylla år var det ja, och det är precis vad min kära broder gör i dag. 21 stora år blir han, och det här har firats och ska firas med släkten senare i dag (ja, jag ska unna mig en bit tårta). Av mamma och pappa har han bland annat fått en styck iPod Touch, vilket jag måste erkänna väckte en viss känsla av avundsjuka hos mig. Men jag trivs faktiskt alldeles ypperligt i herr iPods sällskap, så jag nöjer mig med att peta på Jakobs iTouch lite då och då i stället.

Nu väntar matteplugg i solen och sedan ska jag försöka göra slut på "Luftslottet som sprängdes".

So long!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis till brorn! =)



SV: Det var OK.. Jag hade kanske lite höga förväntningar efter allt positivt man fått höra. ;) Har vatt på roligare ställen...Det hände liksom inte så mkt.

2009-09-20 @ 14:06:21
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0