Decisive

Jag har bestämt mig. I kväll trotsar jag min Zalachenko-rädsla och bänkar mig i biosalongen för att se "Flickan som lekte med elden". Med mig ska jag ta en styck stor nallebjörn (en något mager sådan) i form av en pappa, och jag är fast besluten se hela filmen utan att förse resten av biosalongens invånare med tinnitus. Jag menar, det är ju trots allt bara på film, right? Ska bli riktigt skoj att se den i alla fall, och innan filmen blir det middag på Mando's vilket jag inte har särskilt mycket emot. Ingenting, faktiskt. Det blir en härlig kväll! :)  


Kommentarer
Postat av: klara

Låter mysigt! Mando måste vara den godaste resturangen i Malmö... :)

2009-09-26 @ 16:53:15
URL: http://klma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0