Confessions of a chocolateholic

Jag var lite egocentrerad och satt och läste igenom gamla inlägg här på bloggen. En av alla de saker jag kom till insikt med var vilket varm choklad-freak jag måste framstå som! Jag vet inte riktigt hur, men på något vis lyckades jag hitta minst ett inlägg i månaden där varm choklad nämndes. Bättre lär det inte bli nu under hösten/vintern... Jag tänkte passa på att rentvå mitt samvete lite genom att säga att det inte blir så mycket i längden (hoppas jag) samt att jag faktiskt aldrig har något socker med i bilden när det är varm-choklad time. Nä, mjölk och två tsk hederlig gammal kakao ska det vara - det kallar jag chokladigt! :)

Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Jag är sponsrad ;) Nej, men det är nog ren slump :) <3

2009-09-03 @ 11:10:03
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: Nets

Kära Mikaela, förlåt, men EUWWW! varm choklad är ju bara gott med socker. inte för att ajg har smakat helt utan, bara med lite mindre socker i, men då var det inte alls gott. haha :P

2009-09-03 @ 17:16:14
Postat av: Mikaela :)

Nette: Hahaha, inte ett dugg euw! Med lite socker i blir det bara EUWWW däremot, antingen ska det vara helt utan eller så kan man lika gärna köra à la O'boy. Så det så. Moha. ;D

2009-09-04 @ 20:35:54
URL: http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0