Bugs me

I morse klev jag upp ur sängen klockan 08.23. Utan att ha satt något alarm. Frivilligt. Eller, frivilligt var väl en jäkla överdrift. Orsaken var inget mindre än en harkrank som på något mystiskt vis (jag funderar fortfarande på hur det kan ha gått till) smugit sig in i mitt rum och nu flaxade runt mellan gardinen och fönstret och förde ett jäkla liv. Ingen känsla för diskretion alls hade han, och det slutade alltså med att jag gav upp och satte mig i vardagsrummet för att läsa i stället. Besegrad av en harkrank. Det var det jävligaste.

Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Men det är himla mysigt att läsa också :)

2009-09-22 @ 17:47:21
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0