Gotta leave my troubles behind

Det är så mycket jag skulle vilja skriva om i dag. Så många saker jag kommit underfund med, så många åsikter jag vill uttrycka och så mycket ointressanta saker att tråka ut er med. Men på något vis känner jag att jag nog får begränsa mig lite, trots att jag bestämt att bloggen ska vara mitt klotterplank där jag skriver vad jag vill och andra får läsa om de vill. Jag har lite svårt för det där med att göra reklam för sin blogg på alla sätt och vis, det känns liksom inte helt bra tycker jag. Min blogg ska folk läsa för att de vill, för att den intresserar (?) dem och inte för att jag trycker upp den under näsan på dem överallt. Annars blir det så lätt en ren prestationsgrej, ännu en sak att lägga till på listan av saker man ständigt jämför med allt och alla. Nä, det här är min sida där jag skriver precis vad jag känner för (nästan), och sedan får de som vill läsa när de vill, om de vill, hur de vill. Så det så.

I dag har jag besökt ett av mina absoluta hatställen som jag egentligen gör allt för att undvika. Jag pratar inte om tandläkaren, inte om Linnéskolan och inte om Bauhaus. Nä, sjukhuset var det som gällde i dag, och det var inte trevligare än vad det brukar vara. Träffade i vilket fall en ortoped för att kolla närmre på min lilla rygg som jag fortfarande har problem med då och då. Särskilt givande kan jag dock inte säga att det var, de kunde inte konstatera något som inte redan var konstaterat tidigare. De tyckte även att det var lite för tätt inpå olyckan för att kunna ge någon permanent diagnos, så jag skulle vänta i ytterligare ett halvår. Jaja, det är väl bara att bita i hop antar jag, men det ska vi nog överleva det också!

I övrigt har min dag varit bra och det känns som om det lugnat ner sig lite i skolan nu, när filosofiuppsatsen är inskickad och Civics-presentationen överstökad. I morgon är det tisdag vilket innebär lååång sovmorgon, och jag älskar det!

Tjingelingpling! 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ohh, underbart när när man släpat sig till hatstället helt i onödan. Great! =)

2009-10-05 @ 21:27:33
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Yowhanna

BTW! Jag skulle gärna vilja har receptet på min favoritefterätt, nämligen din philadelphiatårta :) Skulle man kunna tigga sig till det? <3

2009-10-08 @ 16:59:17
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0