Regntunga skyar

Återigen har jag blivit objekt för lite tur, och I-landslyckan har gjort ett återbesök. I dag var det religionslärarens tur att vara sjuk, vilket ledde till att jag fick sluta 4 timmar tidigare än planerat. Förvisso innebar det en läxa från helvetet att fixa till nästa vecka (tillsammans med svenskprovet, matteprovet, franskprovet och filosifouppsatsen då...), men jag tror minsann att jag är lite lycklig i alla fall. Speciellt när jag kikar ut genom fönstret och ser vilket väder jag hade behövt cykla i annars...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja vissa andra hade ju inte lika mycket tur utan slutade 4 och fick promenera i klass 2-stormen.

2009-11-18 @ 20:27:31
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0