Intresseklubben sprängs av överbelastning

Vet ni vad jag hatar? Att inte bli tagen på allvar. Det hatar jag. Sen är det lite jobbigt att min rygg har bestämt sig för att göra extra ont just i dag också, för det är inte det minsta skönt. :/ 
   Något jag inte hatar fullt lika mycket är sallad, och i dag gjorde jag en med gurka, tomat, fetaost, majs, paprika, isbergssallad, tonfisk och ägg. Till den åt vi nygräddade vitlöksbaguetter och det var bara såå gott! Rekommenderas alltså som en lite lättare middag, och det fiffiga med sallad är ju att man kan variera den hur mycket som helst också, lägga i vad man vill liksom. Me like! :)

Tjingeling!


 

Kommentarer
Postat av: Lovisa ♥

aha ;) Går det bra då? (:

2009-05-07 @ 15:24:59
URL: http://homebylovisa.blogg.se/
Postat av: Yowhanna

Ååh, vad gott det såg ut!

2009-05-10 @ 15:38:57
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0