Att köpa eller inte köpa, det är frågan...

På väg in till stan med mamma och funderar på att investera i en sån här . Tycker det känns lite jobbigt & onödigt att dra igång datorn varje gång herr iPod blir hungrig, men samtidigt snackade Nicole något om högtalare som fungerade som laddare oxå... Hmm, det får nog bli en rejal titt i Apple Store i dag tror jag! ^^ Annars ska vi mest kika efter graduation-present till Emma (mindre än en månad kvar nu :D) och jag ska införskaffa lite nya linnen samt smyckesgrejer från Panduro Hobby. Ska träffa folket utanför Filmstaden vid halv fem, och då blir det Glassfabriken för hela slanten (ja, jag tänker göra ett undantag från hälsomånaden) innan vi styr kosan mot bion och den efterlängtade Slumdog Millionaire. Wohoo!

  

Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Ska Mikaela bli pysslig? :)

2009-05-10 @ 18:15:27
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: Me, myself and I.

SV; Haha, jag har mina stunder ;)

2009-05-10 @ 21:59:27
URL: http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0