Pratkvarn

Vet ni vad?

-   Att fastna i datorns värld är något av det enklaste som finns
-   Jag har fortfarande inte blivit trött än, trots att det är 6 timmar sedan sist jag konstaterade detta faktum
-   Jag tycker väldigt mycket om mina nya skor & klänning
-   Jag klarar inte längre av att lyssna på "Goodbye my Lover" utan att börja gråta
-   Jag har lyssnat på "La Voix" ungefär 37 gånger den senaste veckan
-   Avundsjuka är en fruktansvärd brist
-   Om 5 månader och 2 dagar befinner jag mig troligen i extas
-   Mitt samvete är väldigt svagt och blir lätt dåligt 
-   Uttrycket "gottegris" skulle kunna översättas till "Mikaela" i ordboken
-   Mina negativa känslor är väldigt blyga och vågar sällan visa sig utåt
-   Jag tror att mina iPod-hörlurar är på väg att sprängas, vilket vore på tiden (?)
-   Jag ser fram emot morgondagen enbart för att den innebär att jag får sova precis hur länge jag vill
-   Jag har insett att alldeles för mycket här i livet handlar om bekräftelse och folk som söker det
-   Jag ska sluta prata (skriva?) och lyssna på herr iPod i stället.

God natt!


Kommentarer
Postat av: F A N C Y

Svar. Har inte läst böckerna så jag kan inte jämföra men min mamma tyckte det var den sämsta filmen hon sett och hon har läst böckerna. Jag tyckte dock att filmen var super! En riktig feel-goodfilm! =)

2009-03-21 @ 10:33:48
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: Yowhanna

Vad händer om 5 månader och 2 dagar? :)

2009-03-21 @ 11:37:42
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: Yowhanna

Sv utmaning: Haha, nejnej! Inga fingrar ska stukas! Du får ändra taktik. Skriv med armbågen istället! :D

2009-03-21 @ 11:44:42
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0