Endlessly.

Long time no see - blogginspirationen har inte riktigt funnits där och datorn överhuvudtaget har blivit lite åsidosatt på senaste tiden. Istället har det lämnats plats åt plugg, kompisar, stall, övningskörning, och så lite One Tree Hill på det. Jag måste erkänna det - jag har fastnat för den serien. Rejält. Egentigen tycker jag att den är väl överdriven och snurrigt händelserik, men efter två säsonger kan man liksom inte låta bli, man vill veta hur det slutar! xD

I morgon kommer jag att ha massor av tid för den saken, vi har nämligen helt oväntat fått en ledig fredag! Patrick är bortrest och honom har vi 3 gånger i morgon. Sedan är det bara svenska och franska kvar för min del, och där lyckades vi flörta så pass med lärarna att vi slapp gå dit. I svenskan har vi dessutom precis haft två prov så där blev vi skonade, och fransk-Martine var inte särskilt svår att övertala för min del. Det lönar sig! :)

Den lediga dagen ska som sagt ägnas åt sömn, slappande framför One Tree Hill, lite idrottsplugg (megaprov på måndag) och så ska jag försöka slänga in en och annan joggingtur framåt eftermiddagen. På kvällen ska jag umgås med min käre bror (believe it or not) - baka pizza, kolla film och äta onyttigheter. Våra kära föräldrar har lämnat oss för Linköping över helgen, så vi får klara oss själva. Men det går! Allting går, utom små små barn...

Nä, nu ska jag lägga ner min torra pappa-humor och ta en titt på mina favoritbloggar i stället.

So long!

Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Vad mysigt! :D Själv måste jag dras med min familj som man inte är så glad över xD

2009-03-06 @ 18:59:33
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0