Shopaholic

Nåja, det är väl kanske inte riktigt så jag skulle beskriva mig, men i dag var det helt sjukt vad jag hittade saker jag ville ha! Det är ju nästan så man skäms över hur hagalen man kan vara... Klänningar, skor, jeans, underkläder, kofta, t-shirt, you name it! Lite sorgligt dock, eftersom jag bestämt mig för att spara en hel del att leta efter under den kommande resan. Pengarna var dock fler än vad jag hade trott, men man vill ju inte använda dem i onödan så jag bestämde mig faktiskt för att vänta med det mesta; Rom är ju ändå Rom!

I dag kom jag i alla fall hem med ett par härliga vårskor från Le Coq Sporitf som jag letat efter i år och dar, och även en snygg t-shirt från H&M fick följa med. Den köpte jag dock i storlek L och tänkte ha den som en skön, avslappnad vår/sommar-klänning. Stor t-shirt och leggings är enligt mig något av det skönaste & snyggaste man kan ha på sommaren, så 89 kr kändes som en ganska bra investering i dag! På Sister's Point hittade jag en helt underbar blommig sommarklänning, men den kändes lite mer i plånboken så jag tror jag avvaktar så länge. Fast den var ju bra fin alltså... Haha, vi får se hur det blir, något roligt ska man ju ha kvar! ;)

Vad jag tyckte om Entré? Tja, räcker det med att säga att jag spenderade 6 timmar där utan att bli trött och utan att ha sett alla affärerna? Haha, stort skulle man kunna kalla det, men mycket fint och bra affärer. Dit kommer jag garanterat att komma tillbaka, själva city har liksom fått lite konkurrens nu om man säger så... De första timmarna spenderades med Cissi & Nicole, och senare under eftermiddagen ringde även Erika och hängde på en stund. Mycket trevligt men det känns lite skrämmande att jag inte är det minsta trött... Jag menar, efter att ha stigit upp 06.30, gått i skolan i någon timme och skrivit prov och sedan traskat runt i ett enormt köpcenter i 6 timmar så borde man väl ändå vara trött?! Nixpix, energi har jag fortfarande, men jag klagar inte! :)

Nu ska jag dock gå och förbättra själva energi-grejen och äta lite god middag, pappa lagar mat så förväntningarna är på topp!  

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Bra, för då kommer jag släpa med dig dit i någon av de närmsta dagarna ;)

2009-03-20 @ 21:17:43
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0