I'm naturally blonde, please speak slowly.

Herregud, vilket dåligt & jobbigt humör jag var på sist jag skrev, jag ber verkligen om ursäkt för denna lilla svacka. xD Det var nog en salig blanding av trötthet, förkylningsirritation och uppgivenhet som framkallade det hela, men det hjälpte faktiskt rejält att få klaga av sig lite (ledsen att det var ni som fick agera bollplank)! Så fort jag klagat av mig lite här på bloggen tog jag mig i kragen och försökte göra det bästa av allt, och vilken trevlig dag jag har haft! Jag överlevde de 5 ½ resterande timmarna i skolan, fast några våfflor blev det dessvärre inte. På torsdag däremot står det utlovat, så vi får leva på det!

 Den inte så sannolika sannolikheten sattes på prov i morse, och är nu long gone. Det var faktiskt inte fullt så hiskeligt svårt som jag fasat för, men som alltid hade jag behövt några minuter extra. Jag kunde ju, det var bara det att jag inte riktigt hann... Ash, vi får väl hoppas att det jag plitade ner var någorlunda rätt i alla fall för annars vet jag inte vad jag gör.

Efter skolan var det lite slapp som gällde och sedan middag vilket åtföljdes av promenad med mamma. Mysigt med solnedgång, men det blåste rätt kallt... Nu har jag precis avslutat Operation Duktig då jag både fixade min trasiga halsduk, sydde igen ett annat hål, tömde diskmaskinen och städade rummet. Imponerande va? ;) Haha, nä skämt åsido, nu ska jag gå och läsa klart min underbara bok i stället.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Th9ngeling!

2009-03-24 @ 22:09:10
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0