Friday the 13th II

Så var det dags igen, för oturens dag. Förra månaden blev det ju snarare en fin dag, och inte heller den nyss gågna dagen kan jag klaga på. Det som är lite jobbigt är ju då beskedet som jag skrev om i förra inlägget, men utom det har det mesta flutit på bara bra tycker jag.

Nu i kväll har jag varit på bio med pappa, "Män som hatar kvinnor" sågs. Den var riktigt bra och spännande, precis som boken! Jag skulle dock rekommendera lite småkänsliga personer (som jag själv) att kanske vänta tills den kommer ut på DVD, då det var vissa lite råa scener man skulle ha velat spola förbi. Å andra sidan vägdes detta upp av en great story och en mycket välgjord film, så de sämre delarna kan man lätt bortse från tycker jag. :) 

Nu ska jag fara vidare för att inta soffpotatis-ställningen, låter skönt.

 Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0