-

Okej, jag får be om ursäkt för gårdagens nattsliga lilla aggressioner, jag blev nog lite väl känslomässigt involverad i brors film om krigen i Somalia.. ^^ Det är bara så oerhört fel, onödigt, själviskt och dumt, jag hatar det!  Lite samma grej med demonstrationerna ang. tennismatchen som äger rum här i Malmö just nu; sure, man får demonstrera och uttrycka sina åsikter, men att skada andra oskyldiga människor och förstöra stan känns bara onödigt. Dessutom påstår de ju sig "vara modiga och våga stå för sina åsikter". Springa runt och förstöra grejer helmaskerad utan att visa sin identitet? Mycket modigt.

Jaja, nog snackat om det ämnet, jag tror det framgår aningen vad mina åsikter är i alla fall? Resten av gårdagen var bara mysig, jag tog inte många steg utanför sängen men fick ändå en del arbete gjort. Kvällen blev supermysig, pizzan lyckades vi med utan att tända eld på något och filmerna var bra. :)

I dag har jag hunnit med både Esther och frisörbesök, nu ska jag fortsätta OTH och i kväll väntar tacokväll hos Arne & Ing-Marie. Myspys!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Och jag hade frisörbesök igår :D

2009-03-07 @ 15:33:37
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: Me, myself and I.

Vilket sammanträffande! ^^ :D

2009-03-07 @ 16:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0