You go girl!

Dagens bravurer;

-  Skjuta ut en kassalåda rakt i magen på min kollega (jag skulle ju bara skriva ner en sak, också råkade just den knappen vara just där jag satte ner pennan...)
-  Kasta en tejprulle 10 meter framför mig så att den exploderade i fem bitar. (Det var meningen att jag skulle kasta den uppåt, och sedan fånga den lite snitsigt. Jag lyckades inte riktigt, om man säger så. Hjälp, vad folk skrattade åt mig. xD)
-  Tappa en och samma broschyr inte mindre än fyra gånger inom loppet av 20 sekunder, när jag skulle ge den till en kund.
-  Välta framlänges ur stolen när jag skulle plocka upp helvetesbroschyren från marken där den låg och såg nöjd ut
-  Skvätta ut brännhet Cappuchino på fingrarna och därefter snubbla över en trottoarkant för att skvätta ut ännu mer kaffe (parkbesökarna fick sig för tredje gången den dagen ett gott skratt på min bekostnad)
-  Hojta "fiskmåsbajs" högt och tydligt samtidigt som min chef kom in genom dörren (jag skulle bara förklara för min kollega vilket mitt långa hänga gubbe-ord var)
-  Skratta hysteriskt i ca 5 minuter utan större anledning samtidigt som en kund otåligt står och väntar på betjäning. (jag märkte inte riktigt att han var där först, men fy vad han glodde på mig!)

Herregud, vad många goda skratt jag fått i dag. Magmusklerna är alldeles matta, och det tack vare ingen annan än mig själv. Tack, Mikaela! *klappar mig själv på axeln*




Kommentarer
Postat av: net

HAHA! :D

2009-06-21 @ 20:23:58
Postat av: Yowhanna

Hahaha xD Du är underbar xD <33

2009-06-21 @ 21:13:51
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: tove

Hahaha (Y) Låter lite som ngt jag skulle kunna göra xD

2009-06-23 @ 23:03:11
Postat av: Amanda w

Det där låter som något JAG skulle kunna lyckas med. Inte visste jag att du också led av handikappet "enormt klumpig"! :D

2009-06-27 @ 19:58:00
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0