Taking off

Woooosh!
 
Mm, ungefär så låter det om mig den här kvällen, när jag far runt som en skållad iller i jakt på allt jag glömt att packa. Leggings, hårklämmor, strumpor och annat livsviktigt ska stoppas ner, men nu är jag nog snart klar tror jag. Har nån timme på mig i morgon bitti också om jag vill, för vi ska inte gå härifrån förrän vid nio. Skönt!

Nu ska jag woosha vidare och komma på ännu fler saker jag glömt innan jag försöker få lite sömn inför morgondagens prövningar (i värsta fall har jag en 9 timmar lång flygresa att sova ikapp på). Woo, jag längtar! :D

Ha det underbart, vi hörs snart igen!
 

Kommentarer
Postat av: Yowhanna

KOMMER SAKNA DIG! Flyg försiktigt bästis! <3

2009-06-02 @ 22:30:27
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0