Material Girl.

Jag håller mitt löfte; här kommer ett mer detaljerat inlägg om de senaste dagarna i Mikaelas Händelserika Liv. Jag vet att ni älskar det!

Fredag var varken vidare intressant eller annorlunda, det mesta var som vanligt. Skolan flöt på, fast jag kom för sent till franskan p.g.a snön som kommit under natten och sedan blivit till halt slask; det tog mig dubbelt så lång tid som vanligt att cykla till skolan! :O Jag träffade flöjtgänget på eftermiddagen vilket var härligt, länge sen vi sågs nu! Bio var planerad på kvällen, men så blev det inte då vi båda var lite fövirrade ^^ Nej, så det fick bli hemmakväll med Let's Dance och en hel del läsning; Breaking Dawn är bara underbar!!

Lördagen påbörjades tidigt då jag o mamma tog bilen ut till Flyinge för att kolla på Olivia och annat. Trevligt var det, och efter det spenderades lite tid med Mini. Kvällen tillbringades hos Cissi som hade lite fest med trevligt folk, det var supertrevligt! :) På natten blev vi hämtade av min snälle bror, och så stupade jag i säng.

Denna söndag har varit bara trevlig, trots vaknande med huvudvärk o illamående ^^ Det gick dock över, och sen har jag pluggat lite och så var vi på fika hos några kompisar i Dammfri. De har precis köpt en hund till; en urgullig liten blandrasvalp som är helt oemotståndlig! Så, ni kan ju gissa vem som var mitt största sällskap under tiden (bortsett från det supergoda rågbröd Leif hade bakat)?  xD
 Efter fika och en massa snack promenerade vi hemåt igen, för att sedan köra ut till Expert (iPooood!) och så var det meningen att vi skulle köpa lite grejer till det nya köket som ska renoveras om ett par veckor. Det funkade dock dåligt, men en iPod kom vi hem med i alla fall!

Nu sitter jag och fixar & trixar lite, försöker förstå mig på iTunes och annat kul. Det går faktiskt över förväntan, och snart är all musik konverterad! Själva iPoden är färdigladdad och klar, så det är ganska lätt att räkna ut vad resten av min kväll kommer att gå åt... :D

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Herregud. Jag hade ingen aning om att ni skulle renovera köket... Ses någon dag?

2009-01-26 @ 17:56:56
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0