-

Fredag kväll och redan helg igen. Veckan har försvunnit snabbt känns det som, vilket i och för sig bara är en bra sak! Kvällen planerar jag att tillbringa här hemma i mitt lilla hem då de planer jag hade gick i stöpet på grund av influensasjuk fixare. Dummadumma sjukdom, jag bara väntar på min tur att blir smittad. Jag brukar visserligen klara mig rätt bra undan sjukdomar (peppar, peppar..) men när jag blir sjuk sker det ofta såhär i januari-februari. Nåja, vi får hoppas på ett undantag från det vanliga för jag har minsann ingen större lust med feber och annat skoj. Fy, nej.

Sitter just och spanar efter hotell i New York (helst sådana där man inte blir mörkrädd av priserna) då vi planerar en trip dit i början av juni. Det beror lite på hur läget är med dem där borta, men går allt som det ska så åker vi till Washington för att vara med på kusin Emma's High School Graduation och sedan tar vi några dagar i New York. Jag älskar den staden, så det vore verkligen toppen! Men som sagt, vi får se hur det är med dem och ta det därifrån. :)

Nu ska jag äta, pappa har lagat mat igen så det lär inte gå någon nöd på oss. Godis och annat får jag dock avstå från då jag, som bekant för en del, är mitt uppe i en av mina hälsomånader. Chips, läsk, kakor, godis, efterrrätter och helt enkelt saker som innehåller mycket socker är förbjudna av mig själv, men frukt, nötter och youghurt av olika slag funkar rätt bra tycker jag! :)

Bonsoir!

 

Kommentarer
Postat av: Yowhanna

JAAAAG FÖÖÖLJEER MEEED TILL NEEW YOORK!!!

2009-01-16 @ 19:16:35
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: tove

new york.... NEW YORK ?! Ledsen men jag ska med !!!

2009-01-16 @ 23:12:25
Postat av: Me, myself and I.

Höhö, det blir många tunga, stora resväskor! ;) Men det är ju som sagt inte bestämt helt än... :)

2009-01-18 @ 10:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0