We don't need no education

Ja, tänk om dagens rubrik ändå vore sann. I dag har jag äckligt mycket att plugga, riktigt äckligt. Har jag inte tyckt att tvåan och allt vad det sägs innebära dragit igång innan så har den sannerligen gjort det nu. På dagens att göra-lista står;

-  Plugga enormt mycket till tisdagens matte B-prov (som vi inte fått någon chans över huvudtaget till på lektionstid, snällt nog)
-  Skriva engelskuppsats om American History X
-  Påbörja minst 10 av instuderingsfrågorna till litteraturprovet
-  Två sidor matte C-ekvationer
-  Plugga in minst 50 av de 300 engelska glosor vi har till nästa vecka
-  Skriva mitt "weekly vocabulary sheet" och plugga på det
-  Göra klart de 10 frågorna i Eurpoean Studies
-  Läsa i min svenskbok och anteckna

Herregud, hur ska jag hinna/orka med allt det där? Better get going, jag återkommer kanske i kväll, i fall jag fortfarande skulle råka vara vid liv då. Nä, nu ska här tänkas positiva tankar! Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Nette

Men, weekly vocab kan han väl inte begära när vi har alla de glosorna till nästa vecka? Jag trodde att vi hoppade över det denna veckan för han sa inget om det förra lektionen :S

2009-02-01 @ 14:13:25
Postat av: Me, myself and I

Tjaha, så fattade inte jag det! Fast nu är det redan gjort, och jag tog hyfsat enkla ord, så det gör inte så mkt oavsett hur det skulle bli. ^^

2009-02-01 @ 19:28:37
URL: http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0