Snow.

"Hur ska man kunna planera för framtiden - man vet ju inte vad som ska hända!"  Höhö, det känns som att planeringsnörden jag kan behöva höra det där lite då och då...^^

Idag har vi haft en riktigt härlig dag med hästarna; det kom ännu mer snö över natten och detta utnyttjade vi till fullo! Vi skrittade ut till ängen och red lite i snön vilket var hur mysigt som helst! Pigga var de men underlaget var bara bra så det gick finemang :) Vi tog lite fina bilder också vilka kommer upp här inom kort skulle jag tro. Nu blev ni väl glada? ;)

Hemkommen från stallet bestämde jag mig för att baka lite kärleksmums att ta med mig till stallet i morgon; jag och Marie turas om att ta med varm choklad & fika varje dag. Måste dock erkänna att jag inte lyckats hålla mig från att tjuvsmaka, och även min kära familj fick ta del av detta mästerverk (*hosthost*). Nåja, gott blev det i alla fall så vi ska nog se till att överleva morgondagen också! :)

Nähä, det kändes svårt att skriva något i dag så jag tror det är lika bra att jag slutar nu. ^^

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0