Discesa

Är det bara jag eller väger mitt huvud sisådär 150 kilo för tillfället? I nästan 7 timmar har jag suttit och pluggat. Och pluggat. Och pluggat. Fattar ni? 7 timmar! Och vet ni vad det allra värsta är? Jag är fortfarande inte klar. Uppsatsen är inte färdig, matten sitter inte riktigt och glosorna behöver mer tid att sätta sig på plats i hjärnan. Men nu kapitulerar jag, jag orkar inte mer. Det slutar liksom bara med att jag sitter och är frustrerad över att svaret blev 2/3 x^2 - 8y i stället för vad jag hade skrivit. Eller att grafen de ritat i matte B-boken inte alls ser ut som den jag plitat ner. Eller att "quintessential" inte alls betyder "viktig" som jag trodde. Fy, vad jag hatar det. 

Jag ska aldrig mer ge mig själv en sådan här söndag, med så mycket att göra på en gång. Grejen är bara att jag verkligen har försökt motverka det, jag har planerat precis som alltid så det är inte så att jag bara sparat allt på hög. Men det är lite svårt att påverka när verkligen allt kommer på en enda gång och måste övas på samtidigt. Jag vet inte vad jag kunde ha gjort bättre den här gången, men planering brukar inte precis vara min svaga sida, haha... Nåja, vi får väl helt enkelt hoppas att det inte ska upprepas allt för många gånger, för då vill jag inte vara med längre. Så det så.

Nej, nu ska jag vila mitt trötta huvud och äta lite mannagrynsgröt i stället. Mumma!

Kommentarer
Postat av: tove

Ushush, tycker synd om dig :(

Heheh ge över lite av din planeringssida till mig?(A) Skulle behöva det, vet inte hur många gånger jag sagt : Nej från och ska jag börja planera ! Hehe, man kan ju undra hur det har gått (;

2009-02-02 @ 18:47:20
Postat av: Yowhanna

Usch :( Men jag gillar din nya bloggdesign! :D Gjort den själv? Är det förresten du som tagit bilden? :)

2009-02-02 @ 20:11:00
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: Me, myself and I

Jo, jag har faktiskt knåpat ihop den på egen hand. tack så mycket! :D

2009-02-02 @ 22:02:22
URL: http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0