Shadows and regrets.

Nu är jag klar! Engelskuppsatsen är skriven, svenskfrågorna besvarade och åtminstone en del av glosorna sitter där de ska (förhoppningsvis). Matten är fortfarande lite sådär, men skulle Mikaela känna sig helt förberedd och säker inför ett matteprov så skulle det innebära världens åttonde underverk.

I dag har solen haft vänligheten att titta fram lite emellanåt, vilket alltid förhöjer humöret en del! Jag firade (?) detta med en tidig joggingtur i morse, men då jag glömde (jag glömde!) att äta något litet innan blev inte utgången lika bra. Att ta ut sig utan att äta före är inget jag skulle rekommendera, fy vad illa jag mådde! Fast, å andra sidan, då får man ju äta desto mer när man kommer hem och det var just vad jag gjorde. Två rågmackor med salami & gurka samt en skål äpple med vanlij-yoghurt är inte illa för att vara Mikaela-frukost!

Skoldagen förlöpte hyfsat smärtfritt, vi hade extra mattelektion för att gå igenom provet vilket hjälpte mig en del, men det var inte helt lätt att slå sig fram bland alla som behövde hjälp med olika saker. Hoppas att det går någorlunda i alla fall, och jag är nästan nöjd med ett G tror jag. Nästan.

PE innebar i dag teori vilket var ganska intressant och jag fick äntligen svar på frågan vad skillnaden mellan ryggskott och diskbråck var. Det har hållit mig sömnlös många nätter... Eller inte. Sist på dagordningen var i alla fall European Studies med Patrick vilket också var hyfsat intressant, trots att vi kom ifrån ämnet lite ibland.

Nu ska jag möta min käre bror i en match Betapet (språknördar är vi allihopa, allihopa...) och sen blir det nog lite Breaking Dawn innan jag säger god natt för den här dagen. Just det, jag måste slå in Nicoles present också.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: nicole

Nicoles present- Nicole gillar dom orden :D

2009-02-02 @ 21:19:07
URL: http://nlindborg.blogg.se/
Postat av: Me, myself and I

Mihi, den ska gå och bli inslagen nu! :D

2009-02-02 @ 22:02:52
URL: http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0