Low

Lite deppdepp blev det i går och jag är rädd att även denna dag gått en aning i det tecknet. Jag vet inte, men jag har bara inte varit riktigt närvarande och det mesta har bara känts hårt och jobbigt. Tre dagar i rad har jag vaknat på morgonen och varit helt död, trots 9-10 timmars sömn! Men hallå, är det inte meningen att man ska vara pigg och utvilad efter ett lov? Baah!

Nåja, nu känns det skönt att vara hemma i alla fall och läxhögen är faktiskt inte särskilt stor. Uppsatsprov på min svenska klassiker i morgon bara och då får jag fasen i mig hoppas att jag är mer fit for fight än i dag! Uppsatsprov är inte min grej till att börja med (älskar att skriva, men kan inte göra det på tid) så lite mer energi skulle jag inte tacka nej till. Det blir till att lägga sig tidigt i kväll och den här gången ska jag verkligen försöka leva upp till den ambitionen också. 21.00 och inget annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0