I taket lyser stjärnorna.

Wohoo, I survived! More than survived skulle jag vilja säga, och kvällen har varit helt och hållet till belåtenhet. Filmen, "I taket lyser stjärnorna", var helt underbar och folk satt bokstavligen talat och stortjöt i publiken. Vacker, sorglig och fin film var det och jag måste erkänna att en och annan tår letade sig fram även i mina ögon. Förstår mig inte alls på dem som klagar på denna fina film, själv såg jag inga större fel på den! Nåja, smaken är som baken...

Efter bion tog vi en fika på Espresso House innan det bar av hemåt och nu ska jag krypa ner i sängen för att kolla på One Tree Hill (lånat till mig första säsongen av Marie) tills jag somnar. Mysigt!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: tove

Boken är mkt bättre än filmen även om den är ganska lättläst (:

2009-02-20 @ 19:46:56
Postat av: Me, myself and I

Jo, jag läste boken för typ tre år sen men minns inte så mkt mer än att jag gillade den..xD

2009-02-21 @ 22:38:36
URL: http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0