20 years of snow.

Ni vet det där jag skrev om att jag blivit lurad av Herr Väder? Grundlurad, skulle jag vilja kalla det För vet ni hur det ser ut om man tittar ut nu? Grönt och fint, hade man ju kunnat hoppas på. Men icke sa nicke, från 15.30 till det att jag gick och la mig i går så snöade det. Det snöade. Och snöade. Och snöade. Nu är det alltså alldeles vitt ute, även om en del har smält ner till slask vid det här laget. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om saken; å ena sidan verkligen älskar jag snö, men å andra sidan kändes det så härligt med lite vårkänslor i söndags! Nåja, man kan i alla fall inte göra mycket åt saken, så jag får nog bestämma mig för att tycka om det ändå. Det är ju trots allt rätt mysigt..:)

Mysig var även skoldagen i dag, och temat var hälsa. Vi blev tillsagda att komma i bekväma, löst sittande kläder (stor t-shirt och leggings var det här!) och dagen började med mysig frukost i skolan med ett härligt buffébord. Sedan fick vi bl.a. lära oss att massera (av vår mentor, som tydligen varit massör tidigare. Inte riktigt vad man hade tänkt sig, men visst! xO), laga mat och så avslutades hela dagen med magdans. xD Det där med magdansen kan väl diskuteras, men det var riktigt kul att prova på faktiskt!

Nu sitter jag just och tinar upp lite efter jobb i stallet, ska snart fixa lite svenska och sedan blir det sängen som gäller. I morgon är det skola som vanligt (typiskt, torsdagar som är så jobbiga..) och så ska jag till Esther på kvällen. Myspys!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0