Ups and downs

Sverigedemokraterna har blivit mer populära än både Kristdemokraterna och Centerpartiet. Det skrämmer mig.
Jag har nationellt prov i matte C i morgon vilket jag egentligen kan ignorera men jag lyckas inte. Det skrämmer mig.
Jag har än en gång låtit de negativa känslorna ta över mig för ett tag och därmed brutit löftet barasådär. Det skrämmer mig.
Jag har blivit lite osäker på hur jag egentligen är och var jag är på väg. Det skrämmer mig.
Jag har blivit väldigt osäker på somliga i min omgivning och vad som egentligen händer. Det skrämmer mig.
Jag borde ha lämnat datorn för en halvtimme sedan och var fast besluten att göra så, men ändå sitter jag här nu. Det skrämmer mig.

Vad sägs om att gå och försöka duscha bort alla hjärnspökena för att sedan skölja ner dem med te och mammas brownies? Jo tack, det låter överkomligt. :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter MYCKET bättre än att sitta och vara skrämd.

2009-12-10 @ 21:50:53
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0