När det lackar mot jul

Alltså, jag har precis suttit och skrivit in alla julrimmen i datorn bara för att skriva ut dem i en någorlunda läslig form och lacka på paketen (old school ftw!). Jag skrev väl sisådär 15 rim kanske, och inte en enda gång lyckades jag få ordet "önskar" helt rätt. Det blev allt från "öbnkar" till "ösnklar", men aldrig ett helt korrekt och normalt "önskar". Kanske är det inte meningen att jag ska önska folk god jul i år?

Fast, med närmare eftertanke insåg jag just att det inte är mycket jag får rätt i datorernas värld i dag. Vad sägs till exempel om "spitiruell", "våf" och "Mikaklea"?  

Well skitsamma, nu ska jag gå och vara händig i stället!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oh, ett nytt smeknamn: Mikaklea!

2009-12-24 @ 14:15:25
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0