Coming up

Inspiration? Inte det minsta. Saker att berätta? Mjo. Intressanta saker att berätta? Njä. Bra sätt att berätta dem på? Definitely not.

Så var det alltså med det, och jag vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt för att fylla bloggens dagbokssyfte utan att tråka ut er fullständigt. Ni är förmodligen inte mer intresserade av vad jag haft för mig än vad jag själv är i alla fall, så det kanske inte gör så mycket. Det kanske räcker med att jag säger att sista tiden har fyllts till viss del med den klassiska julstressen, men att jag nu funnit ro och njuter i fulla drag av allt. På dagarna pysslar jag med Dackan, umgås med nära och kära, med julklappsrim och med Sex & the City season 1.

Snart är det jul på riktigt, je l'adore!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0