Wonder. Mikaela Wonder.

I dag undrar jag en massa saker.
Som till exempel, varför jag inte känner mig helt bra trots att en lugn och skön helg ligger framför mig.
Som till exempel, varför jag inte har någonting över huvud taget planerat för den här helgen.
Som till exempel, varför jag inte kan bestämma mig för i fall det föregående är positivt eller negativt.
Som till exempel, hur det kunde komma sig att jag inte kände på mig vilken panghelg jag hade framför mig för en vecka sedan.
Som till exempel, hur jag ska lyckas göra alla de där stora grejerna jag har att göra det här kommande året (körkort, SYO, kolla upp utbildningar, fixa jobb, projektarbete, ta tag i mitt liv...).
Som till exempel,  varför jag sitter och stressar upp mig över sånt en fredagkväll då jag ändå inte kan göra mycket åt saken. 
Som till exempel, hur min bror kan irritera mig mer än någon annan.
Som till exempel, varför jag plågar mig själv med hälsomånader här och där (jag är inte alls godissugen eller så.)
Som till exempel, om inte hälsomånader är rätt bra för mig ändå. På nått höger. (godissuget motas genast bort med stålkraft. Hrm.)
Som till exempel, varför jag säger "på nått höger" medan alla andra säger "på nått vänster".
Som till exempel, hur det kunde komma sig att SVT prickade in både Anna Ternheim (live, jag dog lite), Coldplay och Postal Service i ett och samma program (underbart!).
Som till exempel, varför just citronyoghurt + te är så underbart gott.
Som till exempel, varför jag måste trycka Ctrl+V två gånger för att lyckas klistra in något i ett blogginlägg.
Som till exempel, varför jag över huvud taget skriver det här.
Som till exempel, hur det kan komma sig att mitt besökarantal plötsligt har dubblats jämfört med gårdagen! (inte mig emot, men inte kan det vara tack vare mig i alla fall?) 
Som till exempel, i fall "över huvud taget" egentligen inte heter "överhuvudtaget".
Som till exempel, varför jag glömde bort vad jag skulle skriva nu.

Kommentarer
Postat av: Yowhanna

ojoj, här bör vi nog chilla ner några grader med tankarna! :) Mitt besöksantal fördubblades också! Helt galet! Kanske något sammanhang med att vi länkade till varandra? ;)

2009-08-29 @ 10:18:09
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: Yowhanna

Sv "barnvagnsshopping": Jag har inte provat den än, men jag lovar att göra ett litet utlägg om den var bra eller inte :) <3

2009-08-29 @ 10:26:48
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Mkt bra frågor. ;)

2009-08-29 @ 18:22:30
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0