Oops.

"Om det regnar på din födelsedag har du inte varit snäll det gågna året."

Säger dom. Det hoppas jag inte stämmer, för jäklar i det vad elak jag varit i sånna fall!  Vi har visserligen fått små solglimtar här och där, men emellanåt står regnet/haglet som spön i backen. Detta gällde även när jag hade1/4 av vägen kvar att cykla hem. Jag blev blöt. Väldigt blöt. Precis när jag kom innanför dörren slutade det regna och solen tittade fram igen. Ibland undrar man vad vädergudarna egentligen vill en...

Nåja, bortsett från det minst sagt sviktande vädret så har dagen varit mestadels underbar! Jag menar, andragradsekvationer 08.45 på morgonen är ju aldrig nån större hit, men värre saker har inträffat. Lunchen med tjejerna var myspys, och fy * vilken god mat de har, jag och kycklingen bondar verkligen där känner jag... :D x) Efter lunch&paketöppning tog vi en sväng på stan och sedan bar det av tillbaka till lilla Bladins för engelska; det enda ämnet jag faktiskt kan se fram emot i skolan. I dag var det dock inte allt för uppiggande då vi fick se bitar av en dokumentärfilm om Pol Pot's regim i Kambodja, helt sjukt. Men, inte ens en sådan sak kan förstöra mitt humör i dag, utan det dåliga samvetet över hur bra vi har det medan andra får slita tar vi en annan dag.

Nu i kväll väntar som sagt middag på favorit-Limone i Limhamn, något jag ser mycket fram emot. :D Det är liksom inte en sån restaurang där Mikaela har beslutsångest mellan 2 olika rätter, snarare mellan 15. Dagens i-landsproblem. xD

Nä, nu ska jag gå och göra något vettigare med mitt liv. Typ se kvällens Andra Avenyn på internet eller nått lika världshjälpande.  

Ha en fortsatt underbar dag, för det tänker i alla fall jag ha! :D

/ / Glad 17(!!!) -åring.



Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-09-30 @ 18:52:30
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: Tove

Massor med grattis till dig !

2008-09-30 @ 19:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0