Here comes the sun

Lååång sovmorgon i dag p.g.a inställd företagsekonomi, och alla är vi lika lyckliga. Är det inte underbart? :D
Måste dock säga att jag var uppe redan vid 8 i alla fall, och nu har jag hunnit med att både jogga, duscha, äta samt att skriva på div. uppsatser. Bra va? Det är inte klokt vad man kan få ut av dagen bara man börjar i tid...

Planerar faktiskt göra samma sak på söndag och gå upp i tid. Dels för att kunna sova tidigt sen på kvällen (klockan ringer 04.15 morgonen därpå) och så finns det en hel del att ta itu med då också. Packa, städa, jogga, skötarmöte, rida Cliff, handla och besök hos farmor står på listan. Men med lite tid & energi går allt! :D

Dagens prövningar består väl ungefär av två lektioner i skolan, middag på stan med mamma och sen fortsätter det med handledarkurs på körskolan. Ja, jag må vara lite sent på det, men mitt mål är att ha körtkortet innan jag tar studenten och inget annat, och det borde väl ändå gå? Jodå, det ska gå. :)


Kommentarer
Postat av: Netsch

Så kan ju du köra bil på studenten och fira körkortet och vara spik nykter! ;D säkert uppskattat av alla andra som behöver skjuts...

2008-10-23 @ 19:45:40
Postat av: Mikaela

haha, right! :D

2008-10-23 @ 22:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0