Jag tänker för mycket.

Jag har kommit på
att tisdagar är lite av en deppdag för mig.
Fråga mig inte varför, men så är det.
Kanske kan bero på att det är början av en lång vecka, mycket att göra samtidigt som det inte direkt händer nått kul? Eller så är det helt enkelt som vanligt; jag har för mycket tid att tänka på. Jag tänker för mycket. De andra dagarna är jag liksom ändå hyfsat fullbokad, men just tisdagar råkar vara ganska tomma. Ash, jag måste lära mig att få lite mer kontroll över min hjärna helt enkelt. Lära mig att hantera motgångar och nedgångar, och inte göra saker större än de är. Just det.

Nåja, men förutom det här tänkandet som gärna sätter igång i tid och otid så har dagen varit ganska bra. Skola med skolfoto där jag antingen ser ut som en hopskrynklad kines eller vänder mig bort med händerna för ansiktet. Anledning? It's all about the photographer, är allt jag säger. Herregud.

Efter skolan blev det lite stan&fika med Gus, och sen hem för mat&lite plugg. Stack en tur till stallet och satt hos älsklingen ett tag, rensa tankarna lite vilket behövdes.

"Du behöver yoga :P " fick jag precis höra av Cissi på msn. Blivande karriär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0