Blog from tha hoooood

Även kallat Bladins.

Håltimme 2.05, och Mikaela orkar inte åka hem. Eller göra nått annat vettigt med sitt liv. Då hamnar man lätt här. Vid en dator. I biblioteket. Omgiven av en massa duktiga, pluggande människor som förser en med en aning dåligt samvete. Men jag ska oxå. Plugga. Snart. Sen.

Nä, faktum är att jag inte har sådär överdrivet mycket att stå i, vilket i och för sig bara är positivt. Lite svenska klassiker att läsa, engelska glosor att lära sig och historie-frågor att svara på. Matte oxå, peut-être? Men det mesta är gjort, och glosor hör inte till det allra svåraste världen sett. 

Nä, blir det panerad fisk till lunch, helt okej faktiskt.
Det skummar i min skalle.
Tjingeling! 


Kommentarer
Postat av: Netsch

skumskumskum. jag får det att skumma i din skalle!

2008-10-01 @ 11:35:06
Postat av: Yowhanna

Du kunde ringt mig så hade jag kunnat hålla dig sällskap ;)

2008-10-02 @ 11:55:14
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0